tisdag 1 april 2014

Bilder från kundkvällen














Ojoj… redan tisdag… Detta inlägget skulle jag gjort för flera dagar sedan men var tar de vägen, dagarna??? Sommartiden är här och vips är det väl semester…

Hur som helst:


Tusen TACK alla ni som kom till vår kundkväll i torsdags! Många långväga (och nära) kunder hittar hit och jag är så glad och tacksam för det! 


Tack även till Frida på Trendenser som kom och föreläste i Folkets Hus om rådande och kommande trender och även lite om sin väg till en av Sveriges största inredningsbloggerskor! Mycket intressant!


Stort TACK även till våra leverantörer som så givmilt skänkte fina artiklar till över hundra goodie-bags och till fina vinster i lotteriet! 


Nästa kundkväll blir nog inte förrän i september, men jag hoppas vi ses innan dess!!! 


Följ oss gärna på Facebook HÄR och "Aratorp24" på Instagram!




3 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Hade så gärna velat vara med! Ser ju hur trevligt det var. Njuter av bilderna istället….

KRAM från NYC som äntligen börjar skönja våren!

Bokcaféet i byn sa...

Ser så trevligt ut Lena! Jag hade också velat vara med!
Stor kram från ett vårligt Skåne

Anonym sa...

Å ni är så duktiga, men jag måste tipsa alla kom till Ulricehamn den 26 april då går UT milen återigen av stapel. Man kan även springa och gå 5 km Tips anmäl ett gäng så roligt att tillsammans att ta sig an banan och njuta av den fina utsikten över sjön. Vi tjejer måste ju vara i gog form också.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin