tisdag 3 mars 2009

Hissgardiner

Just nu säljer vi hissgardiner som aldrig förr, och det är ju SÅ snyggt! Jag kan nästan inte med att säga det, men vi har inte så mycket gardiner hemma... Vita längder i hallen, beige längder i vardagsrummet, och hissgardiner i resten av huset. Och vi byter inte speciellt ofta heller. Kan det vara så att man får sin beskärda del på jobbet? Det finns ju så mycket fina tyger så man blir helt snurrig... Siden, sammet, taft och alla fina rutor och ränder, rosor... Ja, ni fattar...

Kramis 

4 kommentarer:

Flaggduken 2 sa...

Hejsan!
Oj, så mycket ögongodis jag har hittat hos dig! Kul & inspirerande att kika runt & tack för att du delar med dig.
Har startat en ny blogg, välkommen att kika intill mig.
http://flaggduken-2.blogspot.com/
Varma hälsningar
Petra Spännare på Flaggduken 2

Stjärnor & Champagne sa...

Ja det finns så fina tyger..Men usch jag har plockat bort alla gardiner. Efter att ha sytt och sytt och bytt och bytt i alla år så har jag tröttnat. Men hissgardiner är aldrig fel..

Krakram Anne

yanmaneee sa...

yeezy 500
goyard
lebron 16
yeezy boost
yeezy boost 350
balenciaga shoes
jordan shoes
kyrie 4
hermes belt
kyrie 3

Unknown sa...

click to read more https://www.dolabuy.co try this out Dolabuy Bottega Veneta news replica wallets

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin